پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2807
-
الف
+

تازه‌ترین خبرهای دنیای هنر

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته، در این بسته خبری به رخدادهایی چون جزئیات جدید از تولید سریال «بی‌همگان» و همچنین ساخت سری جدید انیمیشن «پند پارسی» اشاره شده است.

سری جدید «پند پارسی» در راه است

«رسول شیری» کارگردان و تهیه کننده مجموعه پویانمایی «پندپارسی» درباره ساخت سری جدید این انیمیشن ایرانی گفت: در ابتدای تولید مجموعه انیمیشن پند پارسی قرار بر آن بود تا این پویانمایی برای دو گروه کودک و نوجوان ساخته شود به همین منظور سعی کردیم علاوه بر روایت داستان بر اساس قصه های کهن، مباحثی مرتبط با مسائل روز و برخی مشکلات اجتماعی که نوجوانان در مسیر زندگی و ورود به اجتماع با آن مواجه می شوند را بگنجانیم، اما از آنجا که بازتاب قرار دادن اینگونه مسائل برای گروه کودک چندان مناسب و چشمگیر واقع نشد و همچنین مورد استقبال قرار نگرفت سبب شد در ساخت سری جدید این مجموعه تمهیداتی به کار گرفته شود که مخاطبان کودک بتوانند با پندپارسی ارتباط بیشتری برقرار کنند از این رو  تصمیم برآن شد که این پویانمایی در سری جدید خود منحصرا برای مخاطب کودک به تولید برسد.

وی افزود: بیشترین اقتباسی که تاکنون در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته، بهره گیری از حکایات سعدی و تا حدی هم از مولانا بوده اما در این سری از مجموعه پند پارسی تلاش شده تا توأم با به کارگیری از گنجینه های ادبی بزرگانی چون سعدی و مولانا از حکایات برخی ملل مختلف به شیوه نوین بهره گرفته شود. بنابر این مجموعه پویا نمایی پند پارسی در سری جدید خود کمتر راوی قصه های اقتباسی خواهد بود. البته با این وجود تیم نویسنده این انیمیشن سعی داشته تا در نگارش ماجراهای پند پارسی، فرم پندگونه و حکایتی اثر را تا حدی حفظ کند و وفادارانه به آن، روایت کننده قصه های دیدنی و شنیدنی باشد.

بازیگر دلنوازان به «بی‌همگان» پیوست

سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی، با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور با بازیگران جدید این روز‌ها در حال تصویربرداری است.

سریال «بی‌همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از جاجرود به گلابدره رسید و تصویربرداری آن با حضور مهدی سلطانی ادامه پیدا می‌کند.

مهران مهام تهیه کننده این سریال تلویزیونی از اضافه شدن مهدی ماهانی در نقش اصلان به سریال بی همگان خبر داد و گفت: با توجه به تعدد لوکیشن و اضافه شدن فیلمنامه و شخصیت‌های جدید تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی طبق برنامه‌ریزی در حال انجام است و گروه به جز چند لوکیشن خارجی راهی گلابدره خواهد شد تا سکانس‌های بازی مهدی سلطانی و دیگر شخصیت‌های اصلی تصویربرداری شود.

به گفته وی در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» لوکیشن کارخانه محل بعدی تصویربرداری سریال است.

آغاز تصویربرداری فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» از خرداد ۱۴۰۱

محمد میرکیانی نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» گفت: تصویربرداری فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» از خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون این سریال مراحل تحقیق و نگارش را سپری می‌کند و هنوز قرارداد تولید قسمت دوم سریال بسته نشده است.

گفتنی است، این سریال بر اساس مجموعه پنج جلدی محمد میرکیانی با عنوان «حکایت‌های کمال» ساخته و از شبکه دوم پخش شده بود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ص گ

نظر شما
ارسال نظر